מנהל שיווק דיגיטל להשכרה

יועץ שיווק באינטרנט

 מנהל שיווק דיגיטל "להשכרה"

כי לא תמיד יש צורך במשרה מלאה

Online Marketing Manager  לשוק הבינלאומי

מנהל שיווק דיגיטלי, עם ניסיון עסקי בינלאומי ורקע חזק במכירות, יידע להגיע לתוצאות עסקיות טובות באמצעות שיווק אונליין תוך ניצול אופטימלי של תקציב השיווק. כי החוכמה היא להשקיע בשיווק ולא "להוציא כסף על שיווק"…

…אבל לא כל חברה או ארגון צריכים מנהל שיווק דיגיטל במשרה מלאה ולפעמים גם לא יכולים להרשות לעצמם העסקה של מנהל בכיר כזה.
הפתרון –  מנהל שיווק באינטרנט במשרה חלקית קבועה או לפי פרויקט.

וזה בדיוק מה שאני מציע לך, אני אהיה מנהל השיווק של העסק שלך כשכיר או כפרילנסר באופן גמיש לפי הצורך אבל זה ירגיש לך כאילו שאני חלק מהעסק או הארגון.

  • ניסיון עסקי עשיר בשוק הגלובלי בתחומי ההי-טק והביטחון
  • מומחיות בהשגת המטרה העסקית באמצעות שיווק דיגיטלי
  • ניהול כל פעילות השיוווק באינטרנט ו/או ניהול צוות שיווק
  • ניהול תקציבי השיווק מתוך ראייה עסקית מונחת תוצאות
  • ניסיון בחברות גדולות ובסטרטאפים הפונים לשוק הבינלאומי
  • ומעל הכל – אמינות ויושרה מקצועית!

נעים מאוד, שמי עידו יצחקי, ויש לי למעלה מ-20 שנות ניסיון כשכיר בתפקידי שיווק ומכירות בתעשיות ההייטק והביטחון, ואני בעל תואר בפיסיקה ומדעי מחשב.
לאורך השנים, בניתי לא מעט כלים דיגיטליים במטרה לקדם את יעדי ההכנסות שהיו באחריותי כמנהל שיווק ומכירות בכיר.

את הניסיון העצום שצברתי, חלקתי בשמחה עם חברים ומכרים. כשראיתי שהעצות שלי עובדות בגדול, ואחרי שרבים מחבריי ומכריי עשו הרבה כסף בזכות העצות שלי – הבנתי שיש לי ביד אוצר.
בשנת 2013 נפרדתי ממשרה נחשקת עם תנאים מתגמלים ביותר בכדי לעשות מה שאני אוהב באמת, ומאז אני מלמד ומלווה בעלי עסקים איך לקדם את העסק שלהם באינטרנט, בעזרת הידע הרב שצברתי ופיתחתי.
הלקוחות שלי נעזרים בשירותיי כ"מנהל שיווק דיגיטל להשכרה" לפי צרכם. חלקם שכרו את שירותיי למספר שעות ייעוץ, חלקם לכמה חודשי הקמת תשתית האינטרנט של הארגון ויש לי גם מספר לקוחות שעובדים איתי על בסיס קבוע כבר יותר משנתיים.

היתרון הגדול שלי הוא ניסיוני העשיר בשיווק ומכירות לשוק הבינלאומי. פשוט כי זה מה שעשיתי ברוב שנות הקריירה שלי. קורה לי לפעמים שעסק שוכר את שירותיי כמנהל שיווק באינטרנט ומגלה (להפתעתו) שאני מבין בתחומים נוספים בשיווק ומכירות – תערוכות, הקמת סניפים בחו"ל, קביעת אסטרטגיות מכירה ועוד ועוד.
כל עוד אני מספק שירותים לארגון, אני מרגיש חלק ממנו ופועל ביחד עם ההנהלה להשגת המטרות העסקיות של החברה כאילו אני אחד מהם.

אשמח מאד להפגש גם איתך ולבחון ביחד את התאמת הידע והמומחיות שלי לעסק שלך.

לתיאום פגישה איתי – לוחצים כאן


רוצים לדעת יותר מי אני ?  לחצו כאן